Min bal på slottet

Igår var en underbar kväll.. Det var modevisning på Operan!

Först mingel med champagne med alla tjejerna, sedan in och titta på den underbara showen. Det bjöds på balett och opera innan själva modevisningen.

Modevisningen var väldigt fin, inte optimalt stylad men bra. Men det bästa kom på slutet. Några desingers hade blivit tillfrågade att göra couture klänningar. Och de var underbara. Showen avslutade med Lars Wahlins couture klänning och den var ett rent mästerverk. Så vacker!

Efter visningen var det mer champage och sen en tripp till Sture Hof för en efter drink.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0