En sak mindre

Förresten så löste det sig med lokalproblemet.

Blir först en mindre middag för åtta personer. Sen kommer det fler efteråt. Ska vara hemma hos F & S på Finnsidan. Så skönt att ha gångavstånd hem sen. Är nog första nyår på länge som vi inte behöver ha en taxi hem.

Ett år var vi hos Karro på Drottningholm och var uppe till sju på morgonen. Då gick vi ut och fodrade hästarna och sen skulle jag och Johan börja gå mot Brommaplan bestämde vi. Askallt och i en kort klänning. Jag var en isbit när vi väl kom hem. Så väldigt skönt att kunna vakna i sin egen säng sådär dagen efter. Dags att bunkra upp med bakisgrejjer hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0