Java tajm

I helgen blir det som sagt Örebro.
Nu är biljetterna bokade. Imorgon åker vi dit tillsammans sen bor vi separat tills på söndag igen. Och eftersom Johan och Martin inte är gå stan typer kommer vi inte se skymten av dom på lördag. Även fast jag har försökt övertala Johan att leta upp oss på Java. För honom är det inte så svårt att hitta oss. Java eller den enorma stan. Haha.

Ska bli så mysigt med tjejhelg. Känns som det var en evighet sen vi sågs, fast att det bara var några månader sen. Har ett uppdämt Helena behov. Fast den här gången är inte Cam kvar.

Nu är snart hela kedjan bruten.
Cam har flyttat, Annika tar ut sin tandställning, Vickan försvunnen och jag med.
Men minnena finns kvar.


Kommentarer
Helena

Haha shopping- och fika terapi låter alldeles utmärkt.. Du menar att vi måste tröstshoppa eller nåt va? :P

2009-01-22 @ 20:17:06
URL: http://heenamedl.bloggspot.com
annika

:) förstår vad du menar, men alla flyttar...o så tar jag ut min tandställning:P låter kul, fast iof så flyttar ju faktiskt tandställningen iaf...ner i papperskorgen:D kraam

2009-01-26 @ 22:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0