Kizz me baby

Min nya favvo är Maria Menas cover av I was made for loving you, ursprungligen med Kizz.

Nu är jag helt inne på den låten. Låten så fin, älskar introt med basen (?).

Ville försöka dansa till den igår men fick skällning från Johan för att jag försökte dansa vals till den. Mr Taktkänsla tyckte att man inte kunde dansa tre takt i en låt som inte är tre takt. Själv tyckte jag att det gick jättebra bara man har roligt.

Föreställde mig flyga över golvet som de gör i Lets dance när de har långklänningar.. Men vad heter de danserna liksom, ingen aning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0