Klantigt

Igår skulle jag knäppa ihop banden till hjälmen innan jag la in den i skåpet. Och såklart lyckades jag klämma min hand i spännet. Aj. Blev ett litet hål i min hand och en massa blod i jämförelse med hålets storlek. Väl hemma fick jag tvätta ordentligt med desivon och fick ett plåster.

Köpte Hello Kitty plåster i ett svagt ögonblick på ICA. Hade Pippi plåster ett tag och trodde att de här skulle vara likadana. Men de var ovala och stora. Inte alls lika bra. Men passar kanske mina fina sommars koskav sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0