Helg igen

Nu är det äntligen helg igen! Som jag har längtat.

Men det har varit en bra vecka. Margaret var här från England och hade ännu en av sina sjukt inspirerande föreläsningar om skinn och säljteknik. När hon pratar så vill jag aldrig lämna det här jobbet. =) Älsklingspojken kom och hämtade mig från tunnelbanan, passade på att åka den så jag fick sällskap av Elin och Camilla.

Ikväll ska jag hem till Ankie och mysa med chai och brasa. Kanske även bastu, den är bokad men frågan är bara om vi orkar gå tre trappor upp och ner. Får se om killarna joinar oss sen, annars kör vi stenhårt på tjejkväll.

Imorgon blir det städning på hög nivå, måste få lägenheten att blänka inför visningen på söndag. Städa och röja och sedan skicka iväg Johan på fotboll med pojkarna. Jag får inte vara med =( Har någon gigantulös förkylning på gång, det känns i tänderna som ömmar nu. Men bullar hjälper så det är min medicin nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0