1+4=7?

Fick igår redan på att Robban tänkte fira sin 30 års dag i Östersund samtidigt som Storsjöyran. Sjukt najjs. Så jag och Ankie gick loss på att kolla flygen från Bromma till Östersund. Dumma Östersundsflyg vägrade flyga de dagarna så vi hittade ett annat bolag, NextJet. Allt verkade så himla bra, skulle kosta 1125 kr tur och då slippa köra bil i åtta timmar.

Sen skulle vi boka för alla fyra samtidigt och skulle precis betala när killarna frågade igen priset. Det kostade 1125 för en person men skulle gå på 7300 för fyra?! Mysko. Tur att de stoppade oss i tid. Nu får Johan ringa och fråga bolaget som inte har en kundtjänst vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0