Elle galan

På fredag ska jag gå på Elle galan.

Är sååå förväntansfull. Först är det en fördrink i flygeln på Grand Hotel och sedan själva galan. Måste bara hitta en klänning att ha och en väska. Alla bra väskor är utlånade till stylister nu. Karin ska ha en Mulberry klänning och en Bayswater i haircalf med leopardtryck i chockrosa. Så snygg.



Funderar på kanske en Oversized Ava with rivets och en sidenklänning i lila och svart.




Vill ha fredag idag!


Det tråkiga är bara att jag missar Elins avskedsfest som också är på fredag. Men vi ska hålla kontakten ändå. Kommer sakna min lilla Elin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0