Tjejmys

I lördags fick jag, Ankie och Marie det stora uppdraget att köra alla killarna ut till Västberga där de skulle ha sin första gubbträff. Jag visste vad de skulle göra så det var väldigt kul att höra alla spekulationer i baksätet. De trodde på gokart men istället blev det pistolskytte på en inomhusbana. Det roliga var att de två killarna som bär vapen i sina yrken, en polis och en yrkesmilitär, kom näst sist av alla.

Medan de lekte av sig lite åkte jag hem till villan och var med när Andreas tog hem sin flickvän för att träffa mina föräldrar för första gången. Det här är ett apstort steg, för båda parter. Men det gick bra. Var lite tysta stunder ibland men överhuvudtaget bra. Hon är så trevlig.

Sen fick jag skjuts av dem hem till Caro i Huvudsta där vi skulle ha tjejmiddag/kväll. Alla tog med sig något att äta och dricka så hade vi riktigt knytkalas. Var så god mat. Sen körde vi lite Buzz och Sing Star. Så underbart. Älskar alla mina tjejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0