London baby

Igår blev jag vald till Årets medarbeare på jobbet. Det gav mig en resa till London i höst! I september åker jag med de andra när de ska på inköpsmöte för Mulberry i London. Det ska bli så roligt. På kvällen ska vi gå på musikal och dagen efter får jag antingen gå runt på stan själv eller sitta med under deras inköpsmöte. Jag ska välja att sitta med vid inköpsmötet eftersom det är något jag vill veta om jag verkligen vill eller inte. Och nu äntligen så får jag min chans.

Såååå lyckligt just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0