Diamant är en evighet

På lördag ska vi åka och fira min farmor och farfars diamantbröllopsdag. Det är så sjukt, det har varit gifta en hel evighet. Tror diamant är typ 75 år eller något. Det är sinnessjukt. Men ändå så underbart. Det visar ju att det verkligen finns de som träffas när de är unga och kan hålla ihop ett helt liv ihop.

De är verkligen söta och aktiva. De är ute på Internet vilket de började med för inte så länge sen. De är ute och reser och går danskurser. Jag hoppas jag kommer vara likadan när jag är i den åldern. Och framförallt hoppas jag kunna laga lika god mat som min farmor. Det kanske är därför de har hållit ihop så länge - insikt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0