IKEA

Igår var vi ute på IKEA och köpte nya möbler. Vi fick hjälp av mamma och pappa som lånade ut sitt sällskap, sin bil och släp. Vi köpte en ny TV-bänk och en ny bokhylla till vardagsrummet. Vi köpte även mindre saker som platsbackar som vi ska använda för att ordna upp förrådet med. Vi ska förvara säsongskläder och skor i dem och stapla på varandra. Vi kommer inte riktigt in i vårt förråd just nu, det skulle behöva en rensning. Det var lite typiskt att resegarderoberna vi ville ha var slut så vi får åka tillbaka igen. Tråkigt, verkligen tråkigt. =)


Kommentarer
Helena

Haha trooooligt att du tycker det.. Frågan är dock vad Johan tycker om saken :)

2010-09-06 @ 20:20:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0