Snökaos

Idag råder ett smärre snökaos. Trots att vår vagn är stor och har stora rejäla hjul var det svårt att ta sig fram idag. De hade plogat vissa trottoarer men inte övergångsställena.

Med andan i halsen kom jag äntligen fram till dagisgården. Där var det ganska lustigt. Jag har hållit mig på fötter i backarna men på plan mark försvann fötterna haha. Jag tryckte på vagnen men den rörde sig inte framåt men mina fötter bakåt så satt jag där på knä bakom i snön.

Skönt att vi har rejäl vagn, nära till dagis och att jag har broddar inbyggda i skorna. Och jag är så glad för mina skidhandskar och min varma vinterjacka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0