Dan före dan - med stort D

Vaknade helt slut imorse och blev genast smått deprimerad över att det är 23:e december och jag har ingen julkänsla alls. Kan inte få huvudet runt att det är julafton imorgon. Imorgon!

Har suttit i veckan och skrivit julrim, men det är svårt. Min hjärna är inte van vid såna utmaningar så det är väl bra antar jag. Fick fuska lite på några klappar men har skrivit resten själv. Var stolt att jag kom på ett superbt bra till mormor och morfars julklapp. Hade panik först hur jag skulle rimma på stavmixer men till slut ramlade poletten ner.

Ikväll blir det egen uppesittarkväll med Johan. Ska rimma klart de sista paketen, städa lägenheten lite snabbt och göra hemmagjord pizza. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0