Mvc möte

Idag var vi på vårt andra MVC möte med dr Åsa. Tog lite nya prover som alla visade bra värden. Men ska börja äta järntabletter igen. Blev lite dålig av dem förut men kanske går bättre nu. Hoppas det. Har även lyssnat på lillens hjärtljud och mätt magen. Allting såg så bra ut och vi ligger helt enligt kurvan.

Blev frågade om sjukhus idag så vi (läs: jag) valde Danderyd. Tur att jag pratat igenom det med Lina och mamma annars hade jag inte förstått skillnaden på BB Stockholm och Danderyd. Men vi valde vanliga Danderyd för där finns hotellet plus att det är bra om det blir en vardag för då kan mamma komma på stört om det behövs.

Nu vill jag att den lilla ska komma ut. Vill se vad det är för en personlighet därinne. Än så länge vet jag bara att det är en karatekid.


Kommentarer
lucke

Hejsan, händer ikväll då? :P

2010-10-18 @ 14:26:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0