En bit kvar

Jag försökte sätta på mig mina jeansleggings jag hade innan jag blev gravid med jag fick inte upp dem över låren/höfterna. Precis som under graviditeten har jag i stort sett bara två par jeans att ha på mig. Båda är stretchjeans från Forever 21, men det ena paret är en storlek för stora. De två paren kunde jag till och med sjunde/åttonde månaden, senb blev det mammabyxor. Nu kan jag även ha ett par ljusa bomulls jeansleggings från Zara. Jag kan ha mina mammabyxor om jag viker ner stödet för magen.

Viktmässigt är jag nästan tillbaka nu. Jag vägde 53 kg innan graviditeten, sen gick jag direkt ner till 49 kg. Veckan innan hon kom vägde jag 60 kg och nu är jag nere på 53,5/54 kg igen vilket känns som en bra vikt just nu. Ska bli skönt sen när magen återfår sin spänst igen, den är väldigt degig just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0