Home alone

Idag är första dagen utan att pappsen är hemma med oss. Vi vaknade vid fem och ammade, sen ringde Johans klocka vid sex. Vi passade på att kramas och mysa lite medan hon sov, sen kom han in och sa hej då. Det var svårt att släppa taget, jag hade helst varit hemma med honom hela tiden, dels för att få avlastning men mest för att det är så mysigt att sitta ihop alla tre.

Dagen började sen med lite akutjobb. Fick ett SMS om jag kunde hjälpa till så sen satt jag uppkopplad vid datorn en stund tills vi löste problemet. Nu har jag precis ätit frukost och lillan signalerar att det är dags för hennes tredje frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0