Nedräkning

Jag och Johan har nedräkning till när vi kan få sova dels en natt men framförallt tillsammans i samma säng igen.

Som det är nu nattar vi Matilda sen tar han över Oskar så får jag gå och lägga mig. Vid 23 tiden byts vi av och Oskar sover med mig i sovrummet medan Johan sover på soffan och tar Matilda om hon vaknar på natten och när hon vaknar på morgonen.

Förra veckan fick hon för sig att vakna vid fem tiden vilket innebar en trött pappa och en trött mamma och dessutom en trött liten flicka.

Idag tog hela familjen sovmorgon. Matilda vaknade vid fyra och var ledsen sen sov hon till kvart över sju när jag väckte henne. Skönt när det händer. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0