Packad men inte klar

Idag har jag packat klart allas väskor. Inte så förvånande fick jag, igen, packa Johans kläder till BB.

Har packat litens väska lite mer realistiskt denna gång tror jag. Med fler bodys och inget gosedjur.

Trodde jag skulle bli lugnare i sinnet men känner mig stressad. Tror inte jag kommer gå oktober ut eller iaf inte till november. Men kan ju ha fel.

Har börjat få att det strålar i benen, ryggen och underlivet. Vet inte om det bara är bebis som hittat roliga nerver att trycka på eller om jag kanske har en liten släng av foglossning. Ska till BM på fredag så ska fråga då. Hoppas den ligger rätt, vill inte behöva oroa mig om det.

Känner mig tung nu. Har gått upp 10 kg nu, det hade jag gjort veckan innan Matilda föddes så tror att denna krabat är något större än vad hon var.

Ska både bli skönt att få ut den lilla men samtidigt är jag sjukt nervös och rädd för hur det kommer gå och bli när vi blir fyra i familjen. Den som väntar på något gott...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0