Snart, sen aldrig mer

Längtar sååå till att denna skrikperiod ska ta slut. Vi provar ju nu allt för att påskynda det. Därav Windi. Men har även skurit ned på lök och vitlök, ger Semper droppar och lite Minifom och nu har jag även bytt till laktosfri mjölk.

Han skriker allra mest vid halvåttatiden på kvällen. Lagom till att Matilda ska sova. Som tur är bryr hon sig inte så mycket. Det är värre framåt tre-/fyratiden när hon sover lättare.

Idag har han nog dessutom varit lite övertrött. Giv oss styrka säger jag bara.

Efter detta blir det verkligen inga fler barn. Längtar så tills vi får sova ut så vi blir människor igen. Men även att få sova ihop så vi kan få tillbaka vår relation. Märkte hur mycket jag saknar det imorse när jag kröp ner och vi höll varandra och sov i en halvtimme innan Matilda vaknade. Saknar lukten av min man, hans varma, trygga famn och all kärlek han ger mig. Mest saknar jag att få somna och vakna bredvid honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0