Student 2013

Imorgon är Matilda ledig från dagis för att vi ska åka till Norrköping och min kusin Marias student. Mormor kommer och hämtar oss innan nio sen är vi där hela dagen. Jag håller alla tummar för att jag inte kommer hem med två sjukt övertrötta barn.

Sist Oskar var ute på kvällen var när han var lite och med ut till U. Väsby för hotellhäng med Helena. Då skrek han i bilen dit och hem och nästan hela tiden där plus någon timme hemma sen.

Skrev en lista på vad som ska med imorgon och den blev lååång. Längtar tills jag slipper släpa på all denna utrustning som termosar, sju nappflaskor, tusen blöjor och allt annat. Snart, snart kanske det bara behövs fem blöjor, en flaska och mat. Jag hoppas.

Köpte det sista idag till studenten, det som ska hänga runt hennes hals. Istället för en flaska bubbel tänkte jag på dagen efter och köpte en Resorb. Hade velat haft ett rör med "Bakis" men kunde inte hitta det så fick knåpa ihop det själv.

Nu ska jag bara inte glömma påsen med presenten, vore ju typiskt stressade "amningshjärnan" att göra det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0