Born to be a popstar...

Missat en hel del..
Haft en rolig Klubbet-fest igen. Ska lägga ut bilder från den sen.
Gjorde Singstar för första gången. Va riktigt kul!! =)

Idag pluggade vi lite på förmiddan sen var jag och Anka "entrévärdar" (läs vakt) på Bryggan. Inte mycket att göra så vi spelade en hel del kort och hjälpte Erik med formuleringar i sin D-uppsats. D.. Wow.
Det tråkiga med Örebro som uni är att det inte blir någon examensceremoni som Andy hade typ. Nej här får man fixa själv om man vill ha de. Erik berätta om en kompis till han som skrev sin sista tenta och sen va det över liksom. Ingen fest, inget diplom.. ingen ursäkt att köpa nya kläder.

Vickan kom förbi och höll oss sällskap tills Mys kom och bytte av oss. Sedan gick vi hem och gjorde Pilates i Ankas v-rum. Grannarna fick lite att titta på kan jag säga. Fick en ordentlig skrattattack i mitten och vi blev alla goda vänner med Dagny som va en "tjej" i programmet som alltid gjorde den enkla versionen av alla övningarna. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon. Imorgon ska vi ev jogga i spåret om det är fint väder. Skönt att jogga i skogen. Måste börja ta tag i det där ordentligt om jag ska klara vårruset om några veckor.
Efter det bakade vi hallon/blåbärspaj och kollade på Top model.
Riktigt mysigt, lite tjejsnack sen. Som det ska vara... kommer att bli tomt i sommar.
image124

     

image125


Imoargon ska jag och Anka ev ner på stan. Ska kolla på presenter till Johan. Bara 1½ vecka kvar tills ett årsdagen. Känns mycket längre än ett år. Har bott ihop nu i snart ett år. Håller på att leta lägenhet i Sthlm nu. Inte riktigt bestämt om jag vill ha en trea utanför eller en 2 inne i stan. Eller om jag ska köpa eller hyra.. många frågor blir det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0