Ännu en...

.. intervju.
Känns som jag går på massvis av intervjuer men sen då? Är jag så hemsk att träffa..  Nä då. men det börjar kännas nu. Gubben hade problem när han sökte jobb att ingen ville ha en rättsvetare när de kunde få jurister och blev nere för det. Jag börjar känna av det här nu.. Blir kallad på intervjuer men sen händer det inte så mycket mer. Nu sist var det SET Revision.. va på två intervjuer där men ändå blev det inget mer än att jag ska försöka igen sen i höst vid det andra urvalet.

Idag var jag på intervju på en liten byrå på Odenplan. Riktigt mysig verkar den. Skulle verkligen vilja ha det jobbet.
Nu ringde en annan liten firma och jag ska på intervju där nästa vecka, plus ha en telefonntervju med en annan byrå. Jag menar nån mååste ju ta mig. Jag har ju iaf statistiken på min sida.. sort of speak.


BTW.. var lite ställd när jag stod utanför porten till intervjun idag. Vart lite tidig så jag stod utanför och väntade in klockan. Då kommer Martin Stenmark ut med sina barn.. Och mycket riktigt på porten stod Hedlund. Väldigt trevlig men vääärldens sötaste ungar. Gick iväg som värsta familjepappan med en på axlarna och en i famnen. Mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0