Just my luck..

Idag ringde de från Mulberry företaget och de ville ha mig med. Så nu helt plötsligt har jag två jobb och jag har ingen direkt aning om vilket jag ska välja. Vill jag ha karriär eller ta första steget till att följa min dröm? Revisor eller mode?? Sjukt svårt

Har pratat i telefon heela dagen. Blandat Helena, Honung och Mamma.. Alla har fått säga vad de tycker och försökt få mig att välja ett företag och ett jobb. Det är tur iaf att jag har till på måndag att välja.

Ringde Forex idag och dom dummade sig. Nu vet jag inte om jag måste jobba eller inte.. Hon vart skit pissed. Suuurt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0