Nyårshets

Varför är det alltid sån hets runt nyåret?

Hade ställt in oss på att det bara skulle bli vi sex så kunde vi ha middag ihop och gå till Tornparken och skjuta och titta på raketer från S-bergs högsta topp.

Men så blev det ju inte. Helt plötsligt var vi uppe i sexton personer och har ingen lokal där vi kan vara. Mark hade till och med ringt till typ Silja Line och blivit utskrattad. Var kanske inte ute i så god tid, tre dagar innan. Haha.

Tur iaf att jag har min klänning kirrad redan. Det blir en långklänning i år. Väldigt bra timat eftersom det ska bli typ 20 minus på nyår. Burr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0