Oscarsgalan

I natt var det Oscars galan. Förut brukade jag spela in galan och kolla på den i efterhand. Då kunde jag spela över allt mellanspel när det är reklampaus och spola förbi alla priser jag inte fattar dvs alla tekniska priser.

Grattis till Kate WInslet och Sean Penn.

Nu måste jag verkligen se Slumdog Millionaire, jag har den hemma men har väntat med att se den för att jag inte bara vill se den jag vill verkligen se den. Det tråkiga med Sverige och Oscarsgalan är att typ alla filmer som är nominerade inte har kommit till Sverige innan galan. Imorse på frukostTV kom dom hela tiden på att filmerna hade premiär i mars eller senare. Inte konstigt att folk laddar ner filmerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0