My Phone

Nu har min nya telefon kommit. Hämtade den på posten igår kväll och har spenderat dagen med att försöka förstå den. Hade inte med mig instruktionerna men får nog sätta mig ner och läsa lite ikväll sen.

Det tråkiga är bara att alla mina kontakter och bilder och musik och ja allt egentligen finns på minneskortet i min gamla telefon. Och det minneskortet är för stort för den nya. Tråkigt. Måste alltså ladda över allt i datorn och sen in med allt i den nya.

Är såå sjukt ovan med touch telefon men jag antar att man vänjer sig. Hoppas det iaf. Det jobbiga blir bara att hålla displayen ren efter alla fingeravtryck. Tips och trix är väldigt välkomna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0