Jag är trött på dillsås

Nu är det klart.

Nu ska vi flytta. Lämna vår älskade lilla lägenhet för en större. Och nyare.
Jag fick inte mitt plus, en öppen spis, men får gå hem till Ankie istället och mysa framför hennes.

Men nu börjar det jobbiga. Först att hitta en mäklare som ska sälja vår lägenhet och sen städa och röja. Hade en mäklare hemma igår som gick runt och sa vad som skulle tas bort till visningen. Det var mycket. Och en massa nya blommor behövs köpas. Och en lampa.

Någon som vill hjälpa till och flytta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0