Hatar fortfarande LG

Var och hämtade min telefon igen(!). Det är tredje gången jag var där nu och de sa nu att mainframe eller vad det nu hette var bytt vilket tydligen är mobilens hjärta. Kom hem och bytte genast telefon från min gamla. Någon timme senare skulle jag ringa till Johan men då funkade inte touchen, igen (!).

Är så sjukt trött på den här skiten nu. Hinner aldrig åka tillbaka dit heller. Ni funderar jag på att vänta tills den hänger sig igen så jag kan visa vilken skit telefon jag har. Vill inte ha den längre, vill ha en ny och fungerande.


Kommentarer
Ingela

Tjo! Du har rätt att kräva en ny telefon efter 3 ggr. Maken säger att det är så och han borde veta, för han har jobbat med vitvaror massor av år. Alltså lagat, inte sålt...

2012-06-17 @ 22:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0