Tillbaks till "verkligheten"

Idag var det en hård kamp i sängen om jag skulle gå upp eller inte. Mitt samvete sa JA men hela min kropp skrek NEJ högt och tydligt. Till slut sparkade jag ut mig själv ur sängen och satte igång morgonproceduren och drog min trötta kropp till jobbet igen.

Hade helst velat sova hela dagen och ta igen all sömn som inte kom till mig i helgen när vi var i Östersund. Jobbigt att sova i våningssäng i samma rum som två andra och vända på dygnet precis innan man ska tillbaka till att gå upp vid sex. Hade velat sova på planet men hann knappt upp i luften innan vi landade på Arlanda igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0