Friluftsdag

Åkte skridskor på Råstasjön i lördags med Tankie. Det var sjukt roligt och vi drack varm choklad. Mysigt till tusen. Jag och Ankie åkte typ tre varv men tråk-Ted klagade på sina skridskor och på isen och satte sig till slut i en driva och pratade i telefon. Var lite för mycket snö på isen så det var lite läskigt när farten bara tog slut. Men sjukt bra träning, känner fortfarande lite i låren.

Igår fick jag äntligen med mig Johan ut och gå med mig. Gick ett varv runt Lötsjön. Så fint med all orörd snö och alla barn som åkte pulka på Golfängarna. På vägen hem sprang vi på Mange, Lina och deras lilla Hugo. Så söt han var synd bara att han sov i vagnen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0