M-ordet

Känns som jag bara har ätit hela helgen.

I lördags hade vi Andreas och Anna över på middag och åt trerätters middag. Det blev en parmesansnäcka med skagenröra, parmalindad kyckling fylld med soltorkade tomater och basilika med ungsrostade grönsaker och en New York Blueberry cheesecake. Efteråt spelade vi Hur fan visste du det och kollade lite smått på Melodifestivalen.

Blev så mycket kvar av cheesecaken att vi bjöd över Ted och Anki på fika igår och ändå finns det massvis kvar. God men ack så maffig.

Igår kväll var vi ute och åt god grekisk mat med Tankie, Tomas och Mark. Var så mycket mat att Anki tog en doggy bag hem. Och en massa roligt prat om sociala regler. Kommer sakna Mark när han åker till Afghanistan i maj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0