Filmhelg dag 2

Igår såg vi Inglorious Bastards. Den var väldigt rolig och bra. Men håller helt med Nanna om att det var en typisk Tarantino film. Det enda som saknades var en animerad scen. Annars fanns allt. Onödigt våld/blod, en barfota kvinna och svartvita scener.

Ikväll blir det I love you man med Jason Segal. Hoppas den är bra för jag älskade honom i Forgetting Sarah Marshall och How I met your mother.

Blev en riktig filmhelg den här helgen. Ganska skönt för sen blir det fullt ös alla andra helger framöver.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0