Girlsnight bättre än gubbträff

I helgen blir det tjejkväll, medan killarna är ute på gubbträff. De kallar det inte för gubbträff men nu är det ett begrepp som fastnat och som används av alla. Haha, jag tycker om när mina uttryck sprider sig. Ungefär som "fortfarande" och "ap-".

Medan de är ute och super sig fulla ska vi inte tvätta som Caro så fint sa. Utan vi ska laga/äta middag ihop, spela lite Guitar Hero, Sing Star och ha en kväll fylld med mat, gott och vin. En massa massa VIN. Längtar redan. Kan det inte bli fredag helt plötsligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0