Strike

I måndags kväll spelade vi alla på jobbet bowling på Kungsholmen. Var väldigt kul. Alla var uppdelade i lag om tre. Det var butikslag och jag hamnade med kontorsråttorna Emma och Karin. Vi hade askul och skrattade.

När det inte gick så bra för oss uppfann vi en dricklek. För varje kägla som stod kvar var vi tvugna att dricka en klunk. Blev en hel del klunkar.

Först efteråt fick vi reda på att det vinnande laget plus den som var individuellt bäst vann en middag på Story hotell. Såklart var vi inget av det. Men ska träna massor nu så jag får det nästa gång. Ska köra igen nästa månad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0