Vinterns första åk

Igår åkte jag skridskor med Ankie för första gången den här vintern. Men absolut inte sista.

Det var sjukt roligt fast väldigt vingligt. Sist jag åkte skridskor var i gymnasiet och då åkte jag på hockeyrör. Nu var det min mammas gamla vintage konståkningsskridskor. Det tog ett tag att komma in i hur man måste åka. Ville åka skate med det gick inte för att taggarna tog i. Ramlade bara en gång så jag är väldigt stolt.

Vi åkte runt runt och pratade en massa om vad vi vill med 2010. Vi kom fram till så mycket så nu gäller det att skriva en lista och börja pricka av. Bland annat vill vi rida ut en långtur med alla tjejerna, åka på en tjejweekend, hyra ett hus i medelhavet i sommar, gå på opera eller balett och gå en smyckeskurs.

2010 kommer bli det bästa året, det känner jag på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0