Äntligen slut, nästan

Snart, jag hoppas, är det slut på ännu en arbetsvecka. Som jag har längtat till fredag. Den här veckan har inte varit en favorit. Jag har knappt kunnat sova på nätterna på grund av mina helskumma drömmar. Jag har haft migränliknande huvudvärk, som lindrades med godis. Inte alltid man får sån god kuckelimuckmedicin.

Ikväll blir det afterwork på Mosaik med alla underbara människor. God mat och god dricka. Sen förbi Annika på vägen hem och träffa henne och Vickan för lite reunion. Synd att inte Cammi kunde imorgon annars kunde vi ha haft en riktig reunion med alla fem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0