Så konstigt att det kan vara sant, eller?

Jag har haft problem att sova hela förra veckan för att jag drömmer så konstigt just nu. Jag har en period ungefär en gång om året då jag bara drömmer konstiga drömmar och det är nu. Jag har drömt om allt möjligt, bla att en norsk film vann bästa film på Oscarsgalan, att Lily Aldrin hoppade efter lila glödlampor i nattduellen från Mästarnas mästare, och att jag tog min chefs mobil för att kolla på bebisbilder på hennes dotter.

Det värsta är att oftast är mina drömmar lika verkligheten eller så känns de bara verkliga. Efter att ha skällt ut min kära man åtskilliga gånger när jag vaknat och sen fått veta att det faktiskt var en dröm, har jag nu för vana att alltid fråga först om det var så. Sa han så, har det hänt.

Om någon nångång vill testa sina drömtydarkunskaper är jag ett ultimat mål. Mina är så skumma de kan bli. Eller vad sägs om att få tårna doppade i gräddfil av en kompis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0