Samboliv x2

Nu har det gått en månad sen jag fick inneboende. Det har gått oförskämt bra och är så trevligt. Känns lite som att vara tillbaka i korridorslivet fast utan allt äckel i köket och med en delad toalett med golvvärme. På den tiden hade jag tekvällar med Linus varje kväll och nu har jag det med Ankie istället.

Vi myser framför Gossip girl och Vampire diaries med kamomillte medan killarna spelar tråkigt fotbollsspel på TV:n. Just det är ett stort minus med hela grejjen, att det nu finns två TV-apparater och två tv-spel och två tokiga killar.

Bara en månad kvar.. Hur ska jag klara mig själv sen?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0