2 veckor kvar

 Om två veckor ska jag börja jobba heltid. Galet. Var tog tiden vägen? 

Vi hoppas på att få in Oskar i maj i så fall kommer jag att gå ner i tid då. Han kommer in sist i gruppen och är minst så vi räknar med att han kan ha en lång invänjningsperiod. Att lämna honom kommer vara nog det minsta problemet känns det som. Han sträcker upp armarna till varenda pedagog där och vill till dom och går gärna iväg själv leker, på gott och ont. Han lämnar rummet och lekparken själv utan minsta problem. 

Jag ska in och jobba två halvdagar innan och värma upp. Tack morfar för att du passar Oskar då! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0