Utvärderingsresa

Under resan till J's föräldrar passade jag på att besöka i stort sett varje macktoalett på vägen. Började efter att vi ätit en snabb "lunch" innan vi åkte och den kom upp efter bara en halvtimme ungefär. Sen försökte jag tappert på nytt med att äta lite kexchoklad men det kom upp en timme senare och så höll vi på tills jag enades med min kropp om att svälta i några timmar och drack vatten. Men då behövde vi stanna för kisspauser istället. Men om någon behöver tips på fräscha toaletter har jag en liten mental lista.

Förstår egentligen inte varför det här kommer nu. I tre månader har jag mått perfekt och inte varit illamående en enda gång. Men så fort jag lämnade v. 12 kom det. Jag spydde två gånger på en dag och sen har jag haft magknip och illamående någorlunda konstant. Oftast blir det bättre om jag äter lite då och då. Jag har inte riktigt enats med min kropp om när och vad som är bäst. Än så länge har vi bara kommit överens om leverpastejsmackor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0