Borde-listan

Alla frågar och påpekar allt jag borde göra nu medan jag kan. Typ klippa och färga håret, göra ansiktsbehandlingar, gå på bio eller bara slappa en hel dag framför Tv:n. 

Så jag ska ordna en "borde-lista" och pricka av den tills dess att Grynet kommer.

Jag borde:

* Klippa och slinga håret
* Skaffa nya glasögon och linser
* Göra en fotbehandling och ansiktsbehandling
* Vaxa benen (om jag vågar)
* Göra hårinpackning, manikyr och brynplockning
* Köpa hem böcker jag alltid velat läsa
* Köpa hem filmer och serier jag alltid velat se eller se om, typ Footloose
* Gå ut och äta romantisk middag ensam med Johan
* Laga en romatisk middag och äta med Johan
* Ta sovmorgon och entimmasfrukost
* Gå ut och äta frukostbuffé eller brunch
* Ha tjej- och parkvällar och tjejfikor
* Hitta en hobby - vad?
* Ta en lång shoppingdag på stan
* Gå på bio

Någon som har fler förslag på vad jag borde göra?


Kommentarer
Ankie

Allt låter underbart kul!! Lycka till!!!!

2010-12-19 @ 20:33:28
URL: http://www.ankielarsson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0