Bauhaus craving

Just nu kommer jag och risgrynet inte riktigt överens. Jag har haft det för enkelt tyckte den/det och straffar mig nu för minsta lilla. Jag brukar alltid äta en banan när vi är ute och går på morgonen för att jag blir så sjukt hungrig på morgonen men så tänkte jag idag att äh jag är inte så hungrig just nu, jag kan nog skippa det idag. Men det gick inte, jag blev straffad direkt. När jag kom hem var jag så hungrig och så illamående att jag inte kunde äta någon frukost alls. Och så håller vi på lite jag och grynet. Jag äter något gott och den säger NEJ. Jag försöker äta middag den säger NEJ. Jag skippar middag den säger NEJ. Just nu äter jag bara bröd till middag för att jag är totalt osugen på al typ av mat.

Har upptäckt en konstig s.k. craving. J tror att det är en craving men jag tror att det bara handlar om hunger och överlevnad. Men igår när vi var på Bauhaus kände jag lukten av korv när vi gick in och den lukten förföljde mig inne i affären så direkt när vi hade betalat sprang jag dit och beställde en korv. Och den var så god att jag nöjt pratade om den i flera timmar efteråt. Skulle ju bli lite roligt om jag varje dag måste åka till Bauhaus för att köpa mat. Vi som varken är hemmafixare, händiga eller har en trädgård blir stammisar där. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0