Inget illamående, än

Än så länge har jag inte mått illa alls, peppar peppar - ta i trä. Det lite jobbiga är att jag har förlorat några steg i hungerskalan. Jag har inte lika många steg som förut när jag kunde gå från sugen, till mer sugen, till hungrig för att sedan efter ett tag bli så hungrig att jag mår illa. Nu går jag direkt från sugen till så hungrig att jag mår illa. Det är extra jobbigt när jag vaknar mitt i natten eller på morgonen,då är jag så hungrig att jag vill spy direkt.

Det stadiet jag är i just nu skulle jag vilja kalla mans-stadiet. Eftersom jag inte mår dåligt så är det inte så farligt än så länge. Men mina bröst är stöndigt ömma av växtvärk vilket J inte klagar på. Han tittar gillande varje dag jag kommer hem och slänger av mig BHn direkt för att ta bort lite obehag.

Det jobbigaste med att ha ont i brösten är att kramas. Jag kan ju inte säga till den som kramar mig att det gör ont i brösten utan får bara stå ut med det och försöka diskret manövrera undan så jag slipper för mycket tryck mot mina stackars bröst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0