Utöka telefontiden!

Jag har tänkt sen i måndags att jag skulle ringa MVC och boka in en tid för det första besöket. Det som ska ske i vecka 10. För oss blir det precis innan semestern. Men det är helt omöjligt för telefontiden är 10-12. Jag tänkte ringa i måndags men då kom min chef in och så har det fortsatt. Det är alltid någon i vägen och jag vill helst inte att mina chefer, deras barn eller mina kollegor ska få reda på det innan det är aktuellt för dem att veta.

Skulle vara så perfekt om telefontiden var från kl 8, för fram till 9 är jag i stort sett ledig men vid 10 är samtliga här. Det är svårt, jag får väl ta en promenad och göra det på gatan. Jobbigt bara att kunna anteckna samtidigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0