1:a advent

Igår firades första advent. Jag började morgonen med att göra ischoklad och sen städa innan vi satte upp alla fina ljusstakar och stjärnor. Det är så sjukt mysigt nu när snön ligger vit och det lyser fint.

Sen åkte vi på familje/födelsedagsfika hos Anna och Andy. Det blir aldrig en tråkig stund när Annas familj är med. Skulle gärna fira jul med dem nästa år bara för att få se vad de kan hitta på. Känns som att det skulle bli en Tomten är far till alla barnen jul.

Vi avslutade kvällen med pizza hos mamma och pappa. Fick se Rosie lite på hennes födelsedag men fick inte träffa henne. Hon är så söt och jag saknar henne så mycket. Så svårt att inse att hon redan är 5 år gammal min lilla plutt. Jag kommer fortfarande ihåg när vi hämtade henne och hon var en sån liten söt plutt. Hon är fortfarande söt och en plutt men är inte så liten längre.. Hon älskar mat, som husse sin. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0