Ensamtid

Igår hade jag ensamtid hemma. Det händer inte så ofta vilket i och för sig är bra eftersom jag också älskar att vara tillsammans med Johan. Hela tiden. Jag skulle bo i hans famn om jag fick.

Hade storslagna planer igår på vägen hem. Jag skulle laga lite mat, sen ta ett långt bad och kolla på sånt som Johan inte vill se som Gossip Girl. Men mina planer gick inte så bra. Jag orkade inte tappa upp ett bad, gjorde snabbmat i form av makaroner och falukorv och sen placerade jag mig vid strykbrädan framför tvn.

Det positiva är ju att jag nu har fixerat färgen på alla fina bodys. Var lite nojjig med tiden så jag tog fram äggklockan och ställde den på fem minuter och körde stenhård på varje tryck. Känner nu att jag uppskattar de som bara tryckte saker på ena sidan. Nu hoppas jag att färgen kommer att hålla i tvätten sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0