Julstämning check!

Jag älskar snö!

Det finns ingenting som är mer romantiskt, fridfullt och alltigenom underbart som snö. När jag var ute igår  märkte jag hur tyst innestan blir när snön kommer. Alla stressar ner lite på något sätt.

Jag är inget stort fan av kyla men av den här årstiden. Jag älskar stämningen, myset och maten. I helgen ska jag nog baka lussekatter. Ser så fram emot det, har fortfarande inte smakat någon än. Men i år blir inte stämningen total eftersom jag inte får dricka glögg. Jag får smutta lite på vinglöggen och sen hålla mig till Blossas alkoholfria som i och för sig är väldigt god. Men det är inte riktigt samma sak. Får väga upp stämningen med extra mycket julpynt. Ska ordna en gran tidigt i år så vi får njuta ordentligt eftersom vi kommer att vara borta på julhelgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0