Äntligen semester

Nu är vi framme i Chicago och det är helt fantastiskt. Det är 25 grader varmt och sol. Igår var vi båda helt slut efter flygresan. Jag kunde inte sova någonting på planet, dels pga sätena men också för att jag fick springa på toa hela tiden. Tur att jag satt i gången och nära toaletterna. Vid klockan åtta (usa-tid) somnade vi enkelt och sov i elva timmar så nu är vi inställda på USA tid.

Idag har vi varit ute och gått hela dagen. Det har verkligen varit underbart. Vi gick längs vattnet i solen och njöt. Sen gick vi runt och tittade på fina hus och har ätit god cheesecake på Cheesecake Factory. Mums, men oj så mättande.

Det är tur att vi bor så centralt som vi gör eftersom jag måste springa tillbaka till toan konstant. Är lite tröstlöst att direkt efter att jag gått på toa och gått i fem minuter behöver jag gå igen och igen. Bara att stå ut antar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0