Ny telefon!!

Äntligen fick jag bra besked. LG har gått med på att reklammera min skitlur som vägrar fungera och jag vill inte ha någon ny. Så nu ska jag få välja en ny telefon men det visade sig ju inte vara helt lätt. Jag vill ha en iphone men eftersom jag fortfarande har ett år kvar på mitt abonnemang så kan jag inte köpa en bara sådär. Jag måste teckna en med ett abonnemang så mitt enda alternativ är att köpa ut mitt nuvarande abonnemang med pengarna jag får för den gamla telefonen och börja om på en ny kula.

De försökte förvirra mig genom att föreslå att köpa en Samsung Galaxy S istället men nu har jag redan gått på den minan en gång. Den är säkert väldigt bra, har läst recensioner som jag inte förstår om operativsystem och filtyper och hej och hå, men nu vill jag ha the real deal. Köpte min LG för att de sa att det var en iphone look-a-like som fungerade på samma sätt.

En annan anledning till att jag vill ha en iphone är att det finns en app som heter Värktimer. Med den kan man enkelt få fram stopptiderna mellan värkarna och se hur långa värkar man har haft. Istället för att sitta med en klocka eller stoppur. Mycket bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0